Pomagam w znalezieniu pracy
Przedstawiam listę pytań, która ułatwi Ci sprecyzowanie osiągnięć oraz listę przykładowych sukcesów na stanowiskach związanych ze sprzedażą.
Ta lista przyda Ci się tworząc CV lub profil na LinkedIn oraz w przygotowaniach do rozmowy na temat podwyżki czy awansu wewnątrz firmy.
Osiągnięcia zawodowe w CV i na LinkedIn to dowód, że potrafisz przekuć swoje umiejętności w realne korzyści biznesowe dla firmy, w której pracujesz. Warto mieć ich świadomość.
![]() | ![]() |
✔możesz je wykorzystać w swoim CV, LM i na LinkedIn
✔kiedy będziesz na etapie szukania lub zmiany pracy, możesz nie pamiętać wszystkich swoich osiągnięć
✔będzie Ci łatwiej posługiwać się językiem korzyści podczas rozmowy rekrutacyjnej
✔będzie Ci łatwiej rozmawiać o podwyżce i awansie
![]() | ![]() | ![]() |
W jaki sposób przyczyniłeś się do zysków dla firmy lub zwiększenia przychodu?
Przez ile miesięcy w roku uzyskujesz 100% realizacji Twojego planu?
Jak Twoje wyniki plasują się na tle innych osób w moim zespole?
Za co chwalą Cię klienci?
Za co chwali Cię Twój szef lub współpracownicy?
Czy i za jakie działania otrzymałeś nagrody/ wyróżnienia?
Czy brałeś udział w szkoleniach międzynarodowych w uznaniu za wyniki pracy?
Czy byłeś odpowiedzialny za powstanie nowego działu lub oddziału?
Jaki procent portfela Twoich klientów stanowią stali klienci, a ile nowi?
Ilu nowych klientów pozyskujesz w ciągu miesiąca, kwartału, roku?
Jak plasujesz się w rankingach sprzedaży wśród wszystkich handlowców?
W ilu procentach realizujesz wyznaczone cele sprzedażowe?
Ilu nowych klientów pozyskałeś w ostatnim kwartale?
Jaki efekt przyniosły prowadzone przez Ciebie negocjacje cenowe?
Swoje sukcesy możesz przedstawić za pomocą osobnej sekcji: sukcesy lub osiągnięcia.
Możesz je również dopisać przy doświadczeniu zawodowym, przy poszczególnym miejscu pracy.
Realizacja celów sprzedażowych na poziomie 120%
Zbudowanie efektywnego zespołu sprzedaży (30 osób)
Najwyższa sprzedaż nowych produktów w skali firmy
Średni przyrost sprzedaży – ok. 30% każdego roku
Zbudowanie sieci partnerskiej od podstaw (ponad 2 500 punktów)
Wynegocjowanie korzystnych warunków umowy z kluczowym klientem, co przyniosło firmie wzrost obrotów o około 2% w skali roku
Pozyskanie 20 nowych klientów, co zwiększyło obroty firmy o 5% w skali roku
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów – wzrost nawet do 50% w skali roku
Prowadzenie rozproszonych zespołów sprzedażowych – 12 osób z całego kraju
Utrzymanie poziomu zadowolenia klientów na poziomie 100%
Wzrost zysków o … w skali roku
Pozyskanie 2 kluczowych klientów generujących 70 % zysku firmy
Najwyższa sprzedaż nowych produktów w skali firmy
Wprowadzenie na rynek nowego produktu
Stworzenie procedur sprzedażowych
Awans na wyższe stanowiska w pracy
Zwiększenie sprzedaży o ….. w ciągu jednego roku dzięki zastosowaniu nowoczesnych technik sprzedaży
Zwiększenie bazy klientów terytorialnych o 60% dzięki aktywnemu zaangażowaniu w marketing i promocję sprzedaży
Wprowadzenie sprzedaży online i wyszkolenie trzech zespołów sprzedawców do obsługi zamówień, zwiększając w ten sposób zyski firmy o 42%
Zwiększona baza klientów z 3500 do 6100 w ciągu 8 miesięcy dzięki zastosowaniu strategicznych inicjatyw sprzedażowych
Zaprojektowanie i wdrożenie strategicznego biznesplanu, którego efektem było poszerzenie bazy klientów firmy o 58%
Zatrzymanie 15 największych klientów firmy w obliczu ostrej konkurencji, opracowując i prezentując im opcje rabatów
Zwiększone zainteresowanie klientów nowymi liniami produktów dzięki skutecznemu generowaniu pomysłów na konkursy sprzedażowe